VALİZ,ÇANTA,CÜZDAN,EVRAK ÇANTASI VE SEYAHAT AKSESUARLARI KULLANIM KILAVUZU


Ürünün temizliğini nemli bir bez ile yapınız.Aseton,benzin,alkol vb.kimyasal temizleyicileri kullanmayınız.
Ürününüzün ıslanmamasına özen gösteriniz.Buna rağmen ürün ıslanırsa radyatör, soba gibi ısı yayan cihazların üzerine koymayınız.Doğrudan güneş ışığına maruz bırakmayınız.
Kullanmadığınız çantalarınızı ve deri ürünlerinizi muhafaza ettiğiniz ortamın nemli olmamasına özen gösteriniz.
Diz üstü bilgisayar çantası dışındaki hiçbir çantada dizüstü bilgisayarı taşımayınız.
Cüzdanların orjinal formu bozulduğu için pantolonun arka cebinde taşınmaması tavsiye edilir.
Valizinizin tekerlekleri,kilit ve çekçek mekanizmasında kesinlikle harici yağ kullanmayınız,bu ürüne hasar verdiği gibi taşıdığınız eşyanıza da zarar verebilir.
Ürününüz eğer TSA kilit sistemine sahip ise ilave bir anahtarı mevcut değildir. Üzerinde görebileceğiniz kilit sisteminin anahtarları tüm Dünya Havalimanlar'ında Gümrük Muhafaza Yetkililerinde mevcuttur.
Havalimanları güvenlik yetkilileri TSA kilit sistemi bulunmayan ve kontrol edilmek istenen valizleri eğer kilitleri açılmaz ise kırılma yoluyla açıp kontrol etme yetkisine sahiptir.TSA kilit sistemi bulunan valizlerin kilitleri kontrol noktalarında bu anahtarlarla açılır ve ürününüze zarar verilmez.
Ürününüze renk,boya verebilecek ürünlerle temasından kaçınınız.Ürününüz orjinal rengini kaybedebilir.
Hasar gören ürünlerinizi yetkili servis merkezi dışında tamir ettirmeniz durumunda garanti kapsamı dışında kalacaktır.Yetkili servis noktalarını öğrenmek için satış noktalarımızdan bilgi alabilirsiniz.
Ürünlerinizi kesinlikle çamaşır makinesinde yıkamayınız.
Ürünlerinizle birlikte seyahatinizde parfüm,şampuan,makyaj malzemesi gibi sıvı maddeler taşıyorsanız bunları kilitli sıvı poşetlerinde muhafaza etmeniz gerekmektedir,aksi takdirde dökülmesi durumunda ürününüze zarar verebilir.
Bir önceki seyahatinize ait uçuş yolculuk bilgisi yapışkan etiketlerinin uzun süre bekletilmeden sökülmesi tavsiye edilir.Sökülmeyen eski uçuş seyahat bilgisi etiketleri valizleriniz bir sonraki seyahatinizde yükleme sırasında karışmasına neden olabileceği gibi,uzun süre geçtikten sonra sökülen bu etiketler üründe iz bırakarak malzemesine zarar verebilir.
Çanta ve valizlerinizin fermuarlarını uzun süre sorunsuz olarak kullanabilmek için kapasitesinden fazla ürün yerleştirmeyin.
Kilitler ürünün kazara açılmasını önler fakat çalınmasına veya içindekilerin kaybolmasına karşı önleyici bir unsur oluşturmazlar.
54 No'lu KDV Genel Tebliğ ve 4077 Tüketici Koruma Kanunun esaslarına göre faturası, kasa fişi veya hediye kartı ibraz edilmeyen ürünler değiştirilmemekte veya iade alınmamaktadır.4077 Tüketici Kanunun uyarınca,para iadesi veya malın değiştirilmesi zorunluluğu sadece ayıplı ürünler için zorunlu tutulmuştur.
Ürün değiştirme veya iade süresi fatura tarihinden itibaren 30 gün olup,kullanılmış ürünlerin değiştirilmesi veya iadesi yapılmamaktadır.
Yukarıda belirtilen hususlar ile ilgili doğabilecek şikayetlerden firmamız sorumlu değildir.


Garanti Şartları


Garanti;ürünlerin garanti kartında belirtilen süre içerisinde,üründen kaynaklanan malzeme ve işçilik hatalarını kapsamaktadır.
Garanti; ürünlerin alışılmadık/sıradışı taşınması, bakımsızlık,kaza,yıpranma,aşırı sıcak/soğuğa,solventlere asit'lere,su'ya maruz kalmış olması,doğal aşınma ve yırtık veya seyahat şirketlerinin taşıması sonucu (örneğin havayolu) ortaya çıkan zararları kesinlikle kapsamaz.
Ürünün Yetkili Samsonite Servis Departmanı dışında uygun olmayan bir yerde bakım/onarım veya tamirinin yanlış/hatalı yaptırılmış olması ürünün garantisini geçersiz kılmaktadır.


Tamir/Değişim Şartları


Uluslararası garantiden doğan servis hakkının kullanılabilmesi için garanti kartının uygun şekilde doldurulmuş olması ve orjinal faturanın bulunması gerekir.
Yurtdışından satın alınmış ürünlerin tamiri mümkün olmadığı için değişim kararı verilmiş ise değişim tutarı ürünün ödenmiş fatura değeri ile sınırlıdır.
Değişim kararı verilen ürün artık üretilmiyorsa muadil bir ürün ile değiştirilecektir.
Değişime konu olan ürünün muadili müşteri tarafından kabul edilmemesi halinde istenilen ürünle aradaki fiyat farkı müşteri tarafından ödenecektir.
Tamiri yapılmış olup iki (2) ay içerisinde teslim alınmayan ürünlerden Samsonite Seyahat Ürünleri sorumlu değildir.


Havayolu Sigorta Prosedürleri


İlgili havalimanının varış noktasında teslim aldığınız Samsonite ürününüzü mutlaka kontrol ediniz.
Taşıma esnasında ürününüze hasar verilmiş ise ilgili havayolu şirketinden bunun tespitinin yaptırılmış ve hasar raporunun(damage report) hazırlatılmış olması gerekir.
Bu rapor ile Samsonite müşteri hizmetlerine başvurulmalıdır.Samsonite hasar gören ürünü ve havayolunda tutulmuş hasar raporunu inceleyerek i) ürün tamir edilemiyorsa tamir edilemez raporu ve ürünün mevcut perakende fiyatını belirten yazıyı ii) tamiri mümkünse de tamir ücretini gösteren yazıyı hazırlar ve müşterisine teslim eder.
Müşteri bu resmi yazı ile birlikte hasarının tazmini için ilgili sigorta şirketine müracaat etmelidir.
Yukarıda belirtilen hasar raporu olmadan Samsonite müşteri hizmetlerinin fiyat içeren resmi bir yazıyı hazırlaması mümkün değildir.
Başvuru ilgili havayoluna şahsen yapılmalıdır.


SAMSONITE SEYAHAT ÜRÜNLERİ SANAYİ VE TİCARET A.Ş.
(0212) 692 23 00
Bilgiiçin: info.tr@samsonite.com